Saturday, January 15, 2011

menyesal

hari ini saya sangat malas.

walaopon tawu presentation esok.

malas malas malassss...

tpi keje tetap jalan....jiwa jer kemalasan...

last friday borak2 dgn yang, baru sedar dah lama gile x lepak dgn dier n ham, sbb now saya dah ad multiple commitment, and studio pown dah laen. relationship kami berempat dah x se-UHU dulu...

saya nak kamu tawu, saya rindu kami berempat lepak sama...nanti2 jom la kte lepak kay~

pastu gamelan dah 2 class x pegi...pemalas giler...dulu amek schedules saturday 8 am lagi rajin dr skrg dah tuka 10 am tpi x pegi....haih~ next week saya determine utk pegi clas dan selanjutnya...kimi mcm sedih je msg ckp rmi x dtg, main pon x best...

saya paham sgt perasaan tu sbb tyme skola dlu pon saya lead group gamelan. Biler krew2 sy x dtg mmg bengang a sbb praktis pon mcm x guna sbb x dpt nak dgr full pack version.

forgive me~

(menyesal moment)

ok, minggu ni terlampau banyak pakai duit gara2 pc fair dgn buat rambut, saya dah teramat pokai!!!!

tapi!

bisnes jualan susu kambing saya telah membuak2 dan duit gaji dah pon msk dlm acc!!! yayyy!!!

kali ni, kena use it wisely....x bole membazir da... x bes bile terasa nak makan sedap2 tp pokai....xmo dah ad feeling cmtu...sengsara perut....

(menyesal moment)

ok~ dah...kena smbg keje buat model...esok dah kena present...kang x pasal2 kena tiaw lg mcm last friday...sian mdm...dun wanna dissapoint her 'again'.

the end

No comments: