Thursday, February 17, 2011

surpriseeee me!!!

waaahhh!! x sgkanyaaa!!!

im so happy! XD

semalam my dear roomates made me a very special cake...the most sincere cake ive ever received! syg giler kt dorg~ (T-T)>



x expect lgsg! suddenly when the clock strike 12.01, ina n ham was holding tiz A1 butter paper...



sambil joget2 n nyanyi lgu bdy (HOW CUTE IS THAT PEOPLE?!)

and pegang lilin besar yg putih tu 2 batang.... sgt sweet (T-T) *touching*

tq tq tq!!! m(_ _)m *tunduk pale*

and my dear apeng bought me my current DREAM SHOE!!!! *terharu double double*
last time kitorg cri the shoe kt klcc but size dah xde...imagine he drove all the way to sunway (kot) utk cri my stoopid dream shoe... (tq wak!)...

mira's fav casual shoe wud forever be everlast...kasut mira yg skrg ni dah almost koyak kat tip kaki tu and dah lusuh giler...and tiz shoe happen to steal my heart at once! sedih giler biler tawu xde size....but...now...

ITS MINEEEE!!!!!!! XXXDDDDDD *kiss da shoe* muahmuahmuahh!!


look at it. that perfect bluish tone..awwwh~ *pengsan*



and also he bought me a box of j-co. mira havent been eating well these days. Only them who feed me. Klau tak, i wont be touchin any food pon...

tq korg~ syg giler kt korg~ appreciate sgt2!!! (>0<)O

*BIG HUG!*

No comments: