Monday, June 29, 2009

tag TAG tagggg!!!

1. Kekasih saya adalah : yang saya syg~~

2. Saya sedang mendengar : rurutia instrumental...sgt sedih~ -TT

3. Mungkin saya patut: bangun and tido awal

4. Saya baru sudah : makan...

5. Beza rakan, sahabat, kawan : samer jer bagi aku

6. Saya tidak faham : kenape saya lebih happy dgn kawan?

7. Saya perlu mencari: ilmu...kasih syg...duit

8. Ayat terakhir yang dikatakan kepada saya : gaji piei rm600 sebulan...dier tido je

9. Makna kehidupan : very complicated

10. Cinta itu adalah : magical

11. Saya paling suka : kucing!! (^0^)/

12. Saya akan cuba : buat benda giler dlm hidop...biler igt balik...mesti best~

13. Mengapa rakyat Malaysia suka menggunakan LAH di akhir ayat mereka : ntah...rs lg
relax kowt biler guner tht word~...dun u tink so?

14. Telefon bimbit saya : dah pecah kat tepi sbb katil mahalah cm ****

15. Katil saya : queen size tp saya tido sgsorg T-T

16. Soalan yang bagi saya tidak perlu ditanya : asal awak bnyk jerawat?

17. Teknologi adalah : internet

18. Bagaimana saya boleh memasak masakan yang saya paling pandai masak : menjadi observer mak saya yg setia~

19. Semalam : hari ahad

20. Hari ini : Isnin

21. Malam ini saya akan : mengadap internet sehingga pagi....^^

22. Esok pula saya akan : jemput lunar dari PJ!

23. Saya betul2 inginkan : kebebasan....dan kamu...\(^0-)

24. Badminton atau futsal? : badminton...lame da x main~

25. Karaoke : one of my best spot nak relese tensen~

26. Kereta : dah xder da sem depan...auuu..sedihnyaa~~ T-T

27. Bilik yang terang atau gelap : terang...saya takut gelap...

28. Makanan jepun adalah : MY FAVOOURITTTTEEEEEEEE (berbuih mulut+mtat juling sbb excited sgt)

29. Ayat terakhir yang nak anda katakan pada seseorang : bye byeee!! (^0^)/

30. Siapa yang anda tag : ina, ilham, kayan, myra, farah, dan sesaper jew yg berminat

2 comments:

V said...

[sembunyi]...mati aku kalo piei bace nih!!~ wahahahaha [aku rase de akan tergelak besar...]

Myra Tayeb said...

hua hua huaaa~~~~ piei x bcer nyer blog akuw~ (huhuhu)