Wednesday, June 9, 2010

KL-awan


Dear princess,

awak tawu x aper maksud 'meh meh kiter bawak berbincg'?

haaa...mesti awak tak tawukan...sebab setiap kali saya nak stat bukak point saya, awak tak pernah nak dengar instead awak anggap benda yg saya buat ni adalah satu benda yang merosakkan suasana/keadaan...

tapi kan awak, saya rasa lagi goyah lagi biler awak pendam semua benda yang awak tak puas hati dengan saya lepas tu tiber2 nak ungkit semua benda dalam satu masa...ungkit benda2 yang saya tak tahu menahu pon awak terasa hati...

kan lebih baik klau awak bgitau jer awak tak suke masa tu...apa susah sangat? kiter kan kawan...

sebab kawan jugak la saya tak segan silu nak tegur awak klau ader ape2 yg saya tak puas hati...

kalau silap, betulkan la hujah saya..., apa yg saya ckp ni based on observation...

awak tak perlu nak berdalih ataupun nak cover point saya dengan kebaikan yang awak dah buat kat saya selama ni sebab saya tawu, kiter masing2 buat banyak kebaikan antara satu sama lain...

tak perlulah awak nak pin point...tahap keikhlasan awk nmpk sgt ketara rendahnya biler awk buat mcm tu...

saya tawu awak lg selesa diamkan benda ni pastu biarkan everything turn to dust n lupakan...tapi saya tak percaya la awak ni jenis yg senang lupa...sbb kan awak...awak ungkit ungkit kt saya biler marah tu...uish....dasyat betul...mencucuk hati lara...

saya tak ckp pn saya betul, and saya dah agak letih la dengar awak ckp saya sibuk blame org lain...saya cuma memberi hujah ketidakpuasan hati saya at tht current moment...saya fikir...ntah awak paham ker tak mksd blame org ni aper...

blame org ni kan...org yg suke salahkan org lain tpi x nmpk kesalahan sendiri...klau awak fikirkan, saya ni suka blame awak ker kt smua perkara? saya bersuara ni pon kdg2 jer awakkk...alahaiii...klau la saya x nmpk kesalahan sendiri...kenapa tak ckp jer dgn sayaaa??? lepas tu biler saya yg jadi pihak bersuara, awak nak marah2...ckp saya ni suke blame org...

adil ke mcm tu?

saya tanya awak ni...smua org buat silap kan?...smua org tak perfect kan?...klau saya rasa awak buat sesuatu yg saya tak senang, saya bgitau la...saya bukannya blame awak membabi buta, and klau awak refresh balik msg yg saya kasi tu, smuanya ader point dan bukti...betul x?

kdg2...kiter tak nmpk kesalahan sendiri..itu perlunya sahabat...

klau saya ader buat salah, awak ckp jer dgn saya, saya cuba berubah...tapi awak tak pernah nak ckp...biler keadaan dh jadi buruk, baru la nak tembak saya dgn mcm2 kesalahan saya yg lalu...

ok...saya dah bebel panjang...hati pn makin tenang skrg...saya tawu buat blog mcm ni tak adil utk awak sbb takder komunikasi dua hala...anggap jer ni utk rujukan saya sndiri...


-the end-

No comments: