Saturday, March 6, 2010

uwaaaa uwaaa

omg~ new baby arrived!!! wehuuUu~

went to visit him tadi...kioout!!! tidoo jeww...baek jerr...

if u happen to kno me well, i dun quite click with babies sbb they cry all the tyme and my effort nak make them happy seems effortless...

nangis nangis nangis...

but baby emil rayyan tadi sgt baik...senyap jew...love him...

me: comelnya kak ngah!! comel comel comel (>0<)O rs cm nak gigigittt pipi dier arghh!

kak ngah: HA! pgg dier!!!

me: (O-O) *im totally sux pgg baby* (glaba) err...adeih...lembutnya..aik! lentok kepala..aish~...bole ke ni? duu....

waaa....best giler kot pgg...sgt delicate and small and tiny miny and and sgt besttt!!!

look at my worrid face and nmpk sgt kekok....



kena practise lebey ni...HOHOHO XD anyways~ congrats kak ngah nana!

very first baby in the family~ im sure pak tam happy to finally got to be a granddad.... b(^-^)d

p/s: (--__--) *baby tido*...shhhhh

-the end- *whispering

2 comments:

*me,nina n beekay* said...

hahaha! mira sgt kaku memegang baby!!!~ klaka~~
comey nye baby tu.kecik jek.takot jek nk pgg! tapi geram!~ grr~ :))

Myra Tayeb said...

tu la!!! eiii bk..mentg2 dh bnyk anak buah skrg...hehehehe